taśmy z nadrukiem

Taśma z nadrukiem - oryginalny pomysł na skuteczną reklamę

Reklama konkretnej firmy to złożone zagadnienie. Kampanie reklamowe zwykle kojarzymy przecież z tymi, które wykorzystują lokalne media i Internet. Okazuje się jednak, że choć są skuteczne, nie są wca czytaj więcej »

akt kobiecy

Historia aktu kobiecego w malarstwie.

Przez wieki ewoluował, każda kolejna epoka wiązała się z nowymi trendami oraz z nieco innym spojrzeniem na kobiece ciało. Akty przeszły niezwykłą drogę, z buduarów oraz prywatnych komnat do sal muze czytaj więcej »

 

Taśma z nadrukiem - oryginalny pomysł na skuteczną reklamę

Reklama konkretnej firmy to złożone zagadnienie. Kampanie reklamowe zwykle kojarzymy przecież z tymi, które wykorzystują lokalne media i Internet. Okazuje się jednak, że choć są skuteczne, nie są wcale jedynymi, jakimi możemy się zainteresować. Niejednokrotnie o zaskakująco dobrych rezultatach możemy mówić także korzystając ze znacznie mniej oczywistych rozwiązań. Jednym z nich jest taśma z nadrukiem. Dlaczego warto w nią zainwestować?

Czytelny sygnał wysyłany do klienta

Niejednokrotnie można usłyszeć, że nic nie jest tak ważne, jak pierwsze wrażenie. Klient bardzo szybko wyrabia sobie opinię na temat konkretnej firmy i często zwraca przy tym uwagę na pozornie nieistotne detale takie, jak właśnie obecność https://protape.pl taśmy z nadrukiem. Gdy widzi ją, odbierając produkt zamówiony online, jego pierwszy kontakt z przesyłką jest zindywidualizowany. Nadruk przypomina, z jaką firmą nawiązał współpracę, a jednocześnie daje do zrozumienia, że mamy do czynienia ze współpracą, która jest naprawdę wartościowa. Logo firmy na taśmie na opakowaniu daje też wrażenie większego profesjonalizmu dostawcy. Nic więc dziwnego, że tylko pozornie jest nieistotnym szczegółem.

Tu warto wspomnieć o jeszcze jednej korzyści, jaką daje obecność taśmy z firmowym nadrukiem. Trudno przecież zignorować rolę, jaką ma ona do odegrania w procesie budowania świadomości marki. Taśma z nadrukiem jest widoczna nie tylko przez odbiorcę produktu, ale również przez kuriera, domowników i osoby postronne. Każda z nich skupia się na nadruku choćby na moment, w jej pamięci zapisuje się więc firmowe logo nawet, jeśli nie towarzyszy temu wiedza na temat tego, czego może ono dotyczyć. Gdy osoba mająca kontakt z taśmą poznaje potem firmę, w naturalny sposób uważa ją za lepiej znaną, bardziej wiarygodną i solidniejszą niż inne.

Niedrogi sposób na identyfikację wizualną

Treści, jakie pojawiają się na taśmach z nadrukiem, mogą być zróżnicowane. Przeważnie jest to logo firmy, nic jednak nie stoi na przeszkodzie temu, aby zamiast niego umieścić na taśmie adres firmowej strony internetowej, a nawet hasło reklamowe. Bez względu na to, jaka informacja pojawi się na niej, można mieć pewność, że firmowa paczka będzie wyróżniać się na tle konkurencji. Poprawia to jej atrakcyjność wizualną, kreuje wizerunek marki i sprawia, że identyfikacja wizualna ulega poprawie nawet pomimo tego, że nie generuje dużych kosztów.

To zresztą jeden z najtańszych sposobów na promowanie się. Alternatywne rozwiązania takie, jak choćby papierowe torby i kartony z firmowym logo, generują znacznie większe koszty. Chcąc je obniżyć wiele firm stawia na niższej jakości rozwiązania, co przyczynia się do efektu odwrotnego od zamierzonego. Logo rzeczywiście zapada w pamięć, staje się tak jednak wyłącznie dlatego, że natychmiast budzi skojarzenie z kartonem, do którego uszkodzenia doszło wyjątkowo szybko. Taśma z nadrukiem to rozwiązanie solidne i wytrzymałe, dobrze radzące sobie z uszkodzeniami mechanicznymi i trudnymi warunkami zewnętrznymi. Nie ma więc mowy o tym, aby dyskretna reklama na niej irytowała.

Artykuły powiązane